rowdie

Alla inlägg under juni 2012

Av Emelie - 30 juni 2012 22:44

Hej!


Yay min datur funkar igen helt plötsligt :P Skönt, blev trött på mammas som bara strular :S Och fint sätt jag vaknade upp på idag, min hund låg och tuggade på mina hörlurar..xD Det har faktsikt aldrig hänt förut, men men, de är inte mina bästa tack å lov xD 

Min dag har varit väldigt slapp :) Skönt, det är ju ändå sommarlov ;)

Och snart blire Böda..kan inte beskriva hur mycket jag längtar :) Ska bli så kul att få åka iväg men Michelle (å mina föräldrar å hunden), en hel vecka..och med tanke på att vi inte kommer gå i samma skola sen så blir det extra roligt :)
Fick hem brevet om gymnasiet, och kom in på mitt förstahandskval :) Är inte direkt förvånad, inte så svåra krav till Samsam på Roden ;) 


hare gött !


//Rowdie

Av Emelie - 26 juni 2012 19:52

Hejsan^^


Haha längesedan man bloggade känner jag    nejmen min data har fått fnatt, och hatar att vara inne på mammas men men, får göra ett snabbt inlägg   

Jedwards nya skiva har kommit hem till mig då *lycklig chey*    Har några favoriter, bland annat; Young Love, Happens in the dark, Whats your number osv ^^ Gillar alla låtar, men min favotir måste nog ändå vara Happens in the dark   


Midsommar spenderade jag ute på Strömmingsholmen, en liten trevlig klubbholm dit endast meddlemar är välkommna ^^ Det var mysigr, sov med min gamla vän Ana (hon är inte gammal så och ja, hon stavas så), i Stora huset som finns på ön, så vi kunde vara uppe så länge vi ville ^^ Det var riktigt najjs    Dock är det jobbigt när det är kallt i vattnet och när det inte finns någon dusch xD 


Annars så är jag allmänt nere just nu, därav har det inte helelr blivit inlägg, vill inte föra över min negativa energi till bloggen...   

Men men, nu ska jag nog fråga runt lite å kolla om nån vill hänga med till Täby någondag, det kanske får mig på bättre humör   

Juste, har gjort en liten ny design i "Paint" (usch, hatar det programet), ska hitta någon bra redigeringssida någongång med min dator sen   

Puss


//Rowdie

Av Emelie - 13 juni 2012 22:02

Hejsan !


Ja, jag har gryyyyymmt ont i mina ben sedan balen i måndags..det tog hur lång tid som helst för mig att gå till barummet imorse från mitt rum, vilket annars tar typ högst 5 sek xD Men men, hoppas man kan röra sig normalt snart   

Idag har varit chill, var uppe "tidigt" för att duscha innan man åkte in till Norrtälje för att köra lite akupunktur, länge sedan sist   Kändes skönt att få komma dit, fick höra från flera om hur fin min hy har blivit, vilket jag typ aldrig får höra annars av nån anleding ;S 

Sedan solade man på eftermiddagen..somnade oxå (xD), tur att man smörjde in sig !   



Såhär såg jag ut på balen då ^^ Klänningen ser lite "silkig" ut eller vad man nu ska säga på bilden, men så var den inte    Dock var det silkestyg under spetsen, men det syntes inte så mycket ^^


Asså jag hör många som klagar på sig själva..okej visst, jag skulle väl oxå vilja ändra några saker, men ändå, jag är relativt nöjd med mitt liv. Jag har världens bästa familj och vänner, just nu behöver jag inte mera..och jag älskar mina ben, måste bara säga det   Även om jag klagar på att jag är väldigt lång ibland ( ca 178), jämfört med mina vänner, så är jag glad ändå, långa ben är så sjukt snyggt !!! Okej, korta kan oxå vara snyggt, inge illa menat !  

Varför ska jag klaga egentligen ? Har en relativt najjs kropp, är rätt nöjd över den. Jag är lagom helt enkelt. Jag älskar mina kurvor, alltså jag har rätt bred midja, är inte "tjock" eller så, men har fina kurvor.  Visst somsagt, kanske vill ändra något här och där, men jag säger att lev livet, så länge du mår bra, spelar siffrorna på vågen ingen roll. Alla ser olika ut, och alla är fina på sitt sätt.


Puss  


//Rowdie

Av Emelie - 12 juni 2012 22:04

Hejsan !


Ja, nu har man sommarlov då    Det känns verkligen grymt skönt, och verkligen att man har förtjänat det ! Dock kommer jag sakna underbara 9D, klassen med världens bästa humor    Och kommer såklart sakna min mentor, världens bästa mentor..men men, livet går vidare    Nu är det ett lååångt sommarlov att se fram emot, innan det blir gymnasiet    Endast 3 år kvar i skolan ;S shit vad fort tiden går   

Men men, det var somsagt bal igår, hade en gryyymt rolig kväll och dansade loss mellan 22.00-01.00    Det var någon paus i mitten, men annars hängde vi mest på discogolvet   Hade platta skor som inte var gjorde för sådant dock, kände redan igår när jag hoppade att jag började få ont i benen, och idag kan jag inte gå normalt xD Men men, det var ju sista kvällen !    Måste ju passa på ^^
Maten var väl sådär, efterrätten räddade hela skiten xD

Så ja, sov ca 3.5 timmar inatt..efter avslutningen i Aulan så samlades vi i klass 9DE och fick våra betyg och åt smörgåstårta...lite sorgligt somsagt, höll på att gråta när jag sa till min mentor att hon är världens bästa mentor somsagt..och när hon sa att hon skulle sakna mig..   Usch, hatar att gråta inför folk, men lyckades hålla mig ändå ^^

Sedan fikade man med farmor och farfar innan de skjutsade hem mig, var sååå sjukt trött xd Låg i solen och solade innan jag somnade på soffan..   Så kan det gå !   


Nejmen, nu ska man bara ta det lugnt    Och juste, är nöjd med mina betyg oxå    Det blev som jag väntade mig   

Puss


//Rowdie 

Av Emelie - 11 juni 2012 12:07

Hejsan !


Hade väldigt trevligt hos Linnea häromdagen, god mat osv ^^ Sedan hämtade vi upp Michelle igår, som saomsagt så skulle hon sova hos mig både innan och efter balen.    Vi hade det najjs igår, mycket godis och snack ^^ 

Men men, idag så ska man väl fixa lite inför balen, bestämma hur man ska håret osv ^^ somsagt, det kommer bilder sen    Haha just nu försöker vi förstå oss på locktången..xD går ej så bra...:3


Puss 



//Rowdie

Av Emelie - 10 juni 2012 20:36

Hej !


Här kommer bilden på mig och Grandeur när vi hoppade i måndags ;) Lägger bara upp en bild, de andra gör jag så konstiga miner på,vilket jag gör på denna oxå men men ;)



Här ligger hindret på 1.15, somsagt rekord för både han och mig =:) *STOLT*

Älskar min pluttis <3


//Rowdie 

Av Emelie - 8 juni 2012 20:18

Hejsan på er ^^


Yay, mitt internet funkar normalt igen så kan äntligen skriva ^^ Hoppade med Grandeur häromdagen, och shit asså..min 22 polle kunde faktiskt hoppa 1.15 med ryttare !    Då blev jag lite stolt...(Y) Och det var även ett personligt rekord för mig, så det kändes bra ! Cia tog även kort, ska lägga upp bilder så fort jag får dem från henne   

Idag var man inte i skolan pga några saker, och eftersom man är ledig på måndag då det är bal på kvällen så var igår min sista skoldag.    Det känns skönt    Och skolavslutning på tisdag, ännu bättre ^^


Men men, nästan allt fixat till balen iaf. Klänning, skor, sådna där nylon strumpbyxor och nagellack...dock fanns inte den färgen jag ville ha kvar, så fick ta mitt andra handsval, men det blir säkert bra    Det enda jag inte vet nu är håret..   Vet inte om jag ska locka det eller para platta och ha lite mer volym än vad jag brukar ha, vi får se !    Och det kommer självklart komma en bild på hur jag ser ut sen oxå !

Och gud vad jag längtar till Hungerspelen kommer ut på film, har ej sett den somsagt, men efter att ha läst ut alla böcker har jag blivit beroende xP sitter och kollar på trailern väldigt ofta...xD 


Imorn ska man dra hem till Linnea (http://linneahlarsson.blogg.se) då, eller hela familjen ska dit på middag, trevligt trevligt   

Sedan på söndag kommer Michelle som ska sova här både innan och efter balen, det kommer bli najjs !   


Finaste Michelle   

*Stolt fotograf* Finaste Linnea och hennes ponny Gold Master ;) (Våra hästar står i samma stall, därav känner vi varandra ;))      

Haha en liten och oseriös bild på mig xD Vi skulle se konstiga ut, därav den konstiga minen xD


Puss


//Rowdie  

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards