rowdie

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

Haha vad jag är duktig på detta.. :P

Av Emelie - 1 maj 2013 22:35

Har lite off några dagar nu, har helt enkelt inte haft energi sen sitter jag och kollar på Vampire Diaries 24/7 :P började på säsong 1 förra veckan, nu är jag på säsong 4, 22 avsnitt på varje säsong. Hej beroende? :P 

Men iaf, under denna tid som jag inte skrivit så har jag bland annat ridit lektion för Jenny på Joorisen, det gick super duper, as nöjd :) Hon tyckte att vi ridit honom rätt och skulle fortsätta precis som vi gjort, men det roligaste av allt bra hon sa var nog "Det syns verkligen att du och han trivs med varandra." Det är nog den bästa kommentaren jag fått om just Joori :')

Grandeur å andra sidan har blivit världens surgubba, på riktigt -.-' Tro det eller ej, men idag attackerade han mig och Joori i hagen. Skulle gå föbi honom med Joori, och han hoppar verkligen på honom med tänderna i högsta hugg, kan ju berätta att han är INTE populär hos mig just nu -.-' Nästa gång ska jag typ ta med ett extra grimskaft som "vapen", G får f*n inte hoppa på Joori när jag är där,  så har han aldrig gjort förut :S helt stört, men vi tror att det är för att han börjar bli gammal och han måste försvara sin plats som högst i rang, men det suger att stackars lilla Joori ska behöva lida för det. Så Joori får extra mycket kärlek just nu av både mig och mamma, och det verkar han ju tycka om så :) Han är verkligen den snällaste häst jag träffat efter Grandeur (eller ja, nu vettefan med G längre xd han är as snäll i stallet osv, men i hagen bli han väärsta..bitchen typ :S). Allt känns så rätt med Joori, är så glad att vi köpte honom <3


Och idag är en väldigt speciell dag, för det är bara en vecka kvar till One Direction :D Sitter här och är mer taggad till det än till min födelsedag på söndag, för ååå längtar!! 

Nu ska jag återgå till mitt tittande av Vampire Diaries, jag ger er lite bilder på Damon (Ian Somerhalder) att dregla över :) För er som inte fattat det än, han är med i VD..;)

               


Nu förstår jag varför jag dregglar när jag sover...;) 

 


 
 
Ingen bild

Ellie

2 maj 2013 10:08

Så het man asså!! :D <3

Emelie

2 maj 2013 16:53

OM HAN ÄR!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 11 juni 2013 10:09

Jag sadlar om till blogg.se istället efter ett år med denna sida. Blogg.se en skönare hemsida som jag inte fattat något av förut men nu börjar jag förstå den ;) Kommer låta denna vara kvar ifall man skulle vilja läsa, orkar inte dra hela historien om...

Av Emelie - 4 juni 2013 09:30

Det har varit en liten paus i bloggandet som ni borde ha märkt, har inta haft någon inspiration och sen har vi uppgifter till skolan och blabla, men snart är det lov! Ska bli så grymt skönt, taggar verkligen för sommar 2013! Okej, det enda jag egentl...

Av Emelie - 23 maj 2013 10:22


Igår var det hoppträning igen, snälla Josephine var med och fotade/filmade, och det gick väldigt bra :D Var sjukt taggad och är ännu mer taggad inför nästa vecka :')  Vi hade ett nytt träns på honom idag, ett pullarträns och det hjälpa verkligen! H...

Av Emelie - 17 maj 2013 09:50

Är helt galen över Vampire Diaries, sista avsnittet på säsong 4 har släppts, har inte kollat på hela än men vet att Delena blir tillsammans :')  Iaf, har varit upptagen i flera dagar nu men var på första hoppträningen i onsdags med Joori ;D Först v...

Av Emelie - 14 maj 2013 10:12

Nuuu kan jag lägga ut bilder från konserten, filmade mest, därav få bilder ;)      Såhär var kön bakom mig och Linnea i parkettkön, och vi kom ändå bara en timme innan insläppet ;O  När vi stod där iaf så hörde vi bara helt plötsligt hur någ...

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards