rowdie

Alla inlägg under november 2012

Av Emelie - 28 november 2012 11:32

Tjooo!!


Oj shit, nu var det längesen ;) Nejmen har varit 2 veckor på Aruuuuuubaaaa :) Sen har jag varit lat helt enkelt ;) Nejmen det var väldigt skönt att få kommer bort från kalla Sverige och landa i 34 grader, klagade inte! Klagade inte heller på att det var 29 grader i havet :) Sköööööööönt :) kommer komma bilder, men sitter i skolan just nu ;) 


En braaa grej, Take me home har släppts :D eller ja, det var ett tag sen men ändå xd Ååå älskar den, kan inte bestämma mig för en favoritlåt, har olika varje dag :) Samma med Taylor Swifts nya Red, sjukt bra! Hon skriver så j*kla bra låtar, passar alltid in på sig skälv ;) 

Men nu ska jag gå, puss puss

Av Emelie - 2 november 2012 12:24

Aswdjekansdksb ska se 1D live 8 maj!!! åå är så lycklig, kan inte ens beskriva det! 

Av Emelie - 2 november 2012 08:11

Tjo, yes, här är man uppe tidigt (Y) Gick och la mig sent, vaknade vid 4-halv 5 eller nåt tror jag och bokstavligen bara rullade runt i sängen. Somnade om, klockan ringde 6.40, och nu försöker man få tag på en död Linnea...svara unge!!!!! Viktigt!!


Aja, antingen kommer denna dag bli den bästa på länge eller en som jag bara vill glömma, men det kan ni få läsa om senare ;) Dagen kommer iaf spenderas på mammas jobb, plugg plugg plugg, Linnea ska sova hos mig och sen lite annat ;) Usch, tycker verkligen inte om att gå upp tidigt..men vad gör man inte för vissa saker? ;)

Kommer fler inlägg senare ^^


Puss

Av Emelie - 1 november 2012 11:39

Yes, ligger här i sängen, har väl varit vaken i snart 45 min, men vill inte väcka Michelle ;) hatar att väcka folk när de sover, speciellt när man inte har någon anledning utom att man är vaken själv :PAnnars så rullar det på, hade det awsome igår, mycket skratt å lite tårar (kollade på film oxå xd) men en awsome kväll hela enkelt, måste göras om flera gånger känner jag :< Idag blire bara chill, sen på fredag drar man till Linnea å sover där, nice nice :) Jag kan ju oxå säga att jag och ,Michelle klädde inte ut oss igår eftersom vi inte ser någon mening med det när vi inte hade några att gå till heller;) sen nää, tycker att det är kul att se vad andra har klätt ut sig till, men det är inte riktigt min grej ;) puss å kram <3

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards