rowdie

Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Vampire Diaries

Av Emelie - 26 april 2013 10:22

Har verkligen letat efter en ny serie att kära ner i mig nu när jag tycker att Greys har tappat sin charm, och jag har hittat den! Vampire Diaries, helt otroligt bra så jag typ smäller av. Jag ser dock ingen kärlek mellan Stefan och Elena, jag har försökt som fan men nej, det går inte :P Damon och Elena däremot, det bara gnistrar om dem när de kollar på varndra. Och jag är bara på säsong 1 ;) Längtar tills det börjar hända lite mer melland dem :) 

Jag rekommenderar serien iaf om man gillar vampyrer, sjukt bra :)

 

Detta är från säsong 1, här är hon egentligen tillsammans med Stefan men pga olika anledningar dansar hon med Damon ist. Jag menar, det behöver ju inte ens säga något för att man ska märka att det är något mellan dem! 


Har inte skrivit på några dagar nu, har helt enkelt inte hunnit :P sena dagar med prov och hästar osv ;)
Red iaf G på banan i förrgår, det gick över förväntan, lyckades med att galoppen relativt bra faktiskt ;D Vi har ju minskat ner hans havre somsagt, och det har hjälp såå mycket! Han springer inte bara så man måste hålla emot hela tiden, utan han lyssnar faktiskt och jobbar igen. Det blir sån stor skillnad för då orkar man hålla ihop honom i galoppen :) 


Igår kom jag till stallet väldigt tidigt, hade NP på morgonen och våran idrottslärare är väldigt schysst så man får träna hemma ibland :) Och jag hade ju varit smart och tagit moppen till skolan så kunde åka till stallet direkt, väldigt praktiskt i den fina vädret ;) 

Det var ju helt klart omvända åldrar mellan G och J igår. Red ut på G som betedde sig som en rädd 8:åring, allt var läskigt :P Satt och garvade hur mycket som helst, jag vet inte vart dem där 23 åren var någonstans :P Det var iaf väldigt mysigt att rida ut i solen med honom, han är väl en av få som jag litar på till 100%!

Joori å andra sidan var världens gentleman igår :P Så himla lugn och stadig (och det var första gången han var på utebanan själv). Det är verkligen inte samma häst som vi köpe för en månad sedan..då kunde han knappt gå på ett rakt spår och flytta honom var typ att glömma, eller klart han kunde, men han var inte så bra på det. Igår kunde vi göra jättefina öppningar, sluter och skänkelvikningar, och inte nog med det. Han gjorde en sån fin ökning så jag ville bara typ lägga mig ner och dö. När vi köpte honom trippade han fram och igår kunde jag se frambenen sträcka ut på långsidan. Helt sjukt, vi visste ju att det fanns där men man blir lika glad ändå :') ska rida honom idag igen, då kommer det inte gå lika bra såklart men aja, sånt får man väl ta :P 

 
 
Jossan

Jossan

29 april 2013 15:53

Jag visste att du skulle gilla den ;) om du kunde se jooris framben, betyder det då att du tittade ner? ;) <3

http://jojawestern.blogg.se

Emelie

1 maj 2013 22:35

Haha ;) åå käften :< xDD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 11 juni 2013 10:09

Jag sadlar om till blogg.se istället efter ett år med denna sida. Blogg.se en skönare hemsida som jag inte fattat något av förut men nu börjar jag förstå den ;) Kommer låta denna vara kvar ifall man skulle vilja läsa, orkar inte dra hela historien om...

Av Emelie - 4 juni 2013 09:30

Det har varit en liten paus i bloggandet som ni borde ha märkt, har inta haft någon inspiration och sen har vi uppgifter till skolan och blabla, men snart är det lov! Ska bli så grymt skönt, taggar verkligen för sommar 2013! Okej, det enda jag egentl...

Av Emelie - 23 maj 2013 10:22


Igår var det hoppträning igen, snälla Josephine var med och fotade/filmade, och det gick väldigt bra :D Var sjukt taggad och är ännu mer taggad inför nästa vecka :')  Vi hade ett nytt träns på honom idag, ett pullarträns och det hjälpa verkligen! H...

Av Emelie - 17 maj 2013 09:50

Är helt galen över Vampire Diaries, sista avsnittet på säsong 4 har släppts, har inte kollat på hela än men vet att Delena blir tillsammans :')  Iaf, har varit upptagen i flera dagar nu men var på första hoppträningen i onsdags med Joori ;D Först v...

Av Emelie - 14 maj 2013 10:12

Nuuu kan jag lägga ut bilder från konserten, filmade mest, därav få bilder ;)      Såhär var kön bakom mig och Linnea i parkettkön, och vi kom ändå bara en timme innan insläppet ;O  När vi stod där iaf så hörde vi bara helt plötsligt hur någ...

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards