rowdie

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Emelie - 6 april 2013 20:56

Har egentligen inte så mycket att säga förutom att jag prooooppar i mig godis och ja...typ det :P Jag tror nästan att jag kan se att jag blivit tjockare :< haha nej, nu ska vi inte tänka så ;)

Idag så red jag på Grandeur, det gick väldigt bra i allt utom galoppen. Eller ja, första galoppen var jättebra, men andra kändes bara skit så vi körde lite olika övningar i trav och tillslut släppte han bettet och gick fint :) Det är så jobbigt att rida på utebanan med honom, i ridhuset behöver man inte hålla in honom varje steg, men han får typ nån energikick så fort man ska rida utomhus :/ aja, det är ju skönt att han är pigg iaf, min lilla polle :)

Har ingen speciell uppdatering om Joori, det var mamma som var där idag och det hade tydligen gått jättebra, så det låter ju bra! Hon hade även masserat honom igår, han hade inte visat några speciellt ömma punkter osv, så det är ju bra :)


Annars har jag bara kört lite, startat moppen (den ville inte funka igår så pappa laddade batterierna idag) och då funkade den :) Får pröva imorn oxå ;) Annars så har jag umgåtts med familjen och Anna+Nils som kom igår, visste inte att de skulle komma förrän de typ stod innanför dörren xD Menmen, det är ju trevligt :)

Har haft ett litet Greys maraton också, hade 3 nya avsnitt att kolla på, och jag måste tyvärr säga att serien har tappat sin charm :/ Storyn börjar bli dålig, det finns ingen humor kvar som det var förut, och jag tycker riktigt synd om Sandra och Kevin (Christina och Owen) de får verkligen dåliga repliker och just nu suger deras story. Skådespelarna försöker iaf göra det bästa av situationen, men de har verkligen inte löst några av sina problem, det är bara sex sex och sex. Vilket var kul i de 2 första avsnitten, nu börjar det bli tröttsamt. Känner inte samma glädje längre när de har en scen i ett avsnitt, för deras story är verkligen så dåligt skriven. Den enda anledningen till att jag kollar just nu är för Alex, börjar undra när han ska berätta för Jo Wilson hur han känner för henne...det är verkligen typ den enda anledningen att jag orkar kolla, snälla skrivare, ge Crowen lite bättre scener så jag kan börja tycka om showen som jag gjorde förr!

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards