rowdie

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Emelie - 9 april 2013 21:18

Idag var det lång dag i skolan, sådär lagom kul, men faktiskt helt okej! Lyckades flytta fram spanska redovisningen till måndag istället för torsdag, skönt! Har även en annan redovisning på måndag, svenska nationella, sådär lagom kul men aja :< 


Imorn har vi först sovmorgon till typ 12 eller något, men eftersom jag är typ inne vid 10 så ska fina Michelle hålla mig sällskap en stund :) sen måste jag ändå fixa lite skolarbeten som min mentor ville att jag skulle ändra lite på osv ;) 


Efter skolan idag så åkte jag ut till stallet, (Grandeur) tänkte egentligen rida ut men körde på banan istället, det gick  hyfsat. Traven har vi fått riktig kläm på, men galoppen är fortfarande lite..knackig. Den hade precis blivit jättefin, och så gick han och skadade sig :/ aja, det är väl bara att börja om igen :P nejmen alltså det går ibland, jättefin 3 steg, sen 3 steg går det dåligt, sen 3 bra osv osv :P Man får väl vara glad över det lilla :P


Min nya favoritbild på oss, fotad av Ellie, den ska klart upp på väggen!

 

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards