rowdie

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Emelie - 10 april 2013 21:50

Hade en riktigt lång sovmorgon somsagt idag, men eftersom mina bussar går som dem gör så var jag ändå inne vid 10 (började 12) men snälla Michelle höll mig somsagt sällskap :) Haha vi åt frukost/lunch på subway och pratade om allt och inget.

Sen hade man 3 lektioner i skolan, fick reda på att det blir ingen idrott imorn så jag är heeelt ledig, ska bara soooova! Och ta hand om hästarna dårå ;P Imorn är Joori min igen, mamma hade testat att ha gramman idag, bara för att känna om det blev någon skillnad, och han hade ju inte kunnat slänga upp huvudet så det hade funkat rätt bra :) Ska bli skönt när han slutar med de där ovanerna, det blir ju mindre och mindre :) 


Sen kom Tess upp (Renée är sjuk) och shit vilket härlig eftermiddag jag har haft! Vi har alltid lika kul, borde verkligen ses oftare! Det är alltid lika trevligt och vi har alltid 100 saker att prata om :') Dessa människor är typ den enda anledningen till att jag saknar Vaxholm!  

Först pratade vi om typ allt och inget, sen åt vi middag på subway (hej tjockis) sen gick vi typ genom parken, upp till kvisthamra, förbi UMO, förbi donken och gick in och satte oss på flygis :P men det är typ våran grej, att gå låååånga promenader och prata, det är rätt skönt faktiskt! 

Nu ska jag vara social med min bok innan jag ska sova, är så sjuuukt trött så håller på att däcka :P hare gött! ;* <3

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards