rowdie

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Emelie - 15 april 2013 09:36

Shit vad nervös jag var, är alltid sjukt nervös precis innan, och sen när jag väl står där så känns allt lugnt :P Nu laddar jag upp inför nästa som ska vara på spanska lektionen, då ska jag iaf inte snacka helt själv. Det är skönt!!

Igår red jag lektion på Joori igen och det gick super :) Övade mycket på skänkelvikningar, i början gick det inte alls när vi skulle flytta åt höger, han ignorerade vänsterskänkel totalt, men efter bara några gånger så gick det jättebra :) Sen var det mycket travövningar (som förra gången) för att han verkligen ska söka stöd i handen som är ett av hans lite knepigare problem, men det gick bara bra efter ett litet tag :) Nu är det också bestämt vilken dag han ska få komma hem :) Hade kunnat få tagit hem honom i söndags, men det hade blivit så krångligt med stallplatsen osv så vi kände att vi kan lika gärna vänta en vecka till och verkligen utnyttja ridhuset när vi väl har ett precis utanför stallet ;) Så på söndag, då ska han få komma hem :') 

Mamma fotade igår, hon vet inte vilket inställning det ska vara på kameran så det blev lite suddigt på vissa ställen, men kan visa några ;)

     

Som ni ser så håller vi inte så mycket i grammanen, det är som sagt mest en säkerthetsgrej för när han får för sig att slänga upp huvudet. Och jag orkade verkligen inte redigera bilderna så de blev ljusare, sorry :P Vi har inte ens haft honom i en månad, jag är totalt kär i honom :) Och extra kul känns det när våran tränare igår igen sa att han kommer bli så fin när han fått musklat på sig lite, hon tycker att han är en jätterolig häst att rida (och det tycker vi med!) och att han har jättefin utstrålning, och det är precis det han har, den lille pojken :) 

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards