rowdie

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Emelie - 1 april 2013 20:35

Haha nejmen vårat internet var snabbt idag igen (ny månad) blev så sjuukt glad, äntligen kunde jag kolla på One Direction videos *.* vill hela tiden kolla på videos från deras TMH tour, men vill samtidigt inte få någonting avslöjat inför Sverige konserten..så jag får skippa det :P 

Tror inte jag behöver förklara vad jag gjort idag, det är samma som alla andra dagar=stallen. Mamma red Joori idag så jag fick rida Grandeur, red honom på banan för typ första gången på jäääättelänge, till en början var han väldigt motsträvig, gick mycket emot osv, men sen gick det jättebra! Är riktigt nöjd eftersom det var första gången på mer än en månad som jag red ordentligt på honom, och speciellt nu när man har ridit Joori som är så sjukt annorlunda, men efter ett tag kom man tillbaka i den "rätta" sisten på Grandeur :) Egentligen skulle han bara behöva springa av sig, ska låta honom göra det när han får galoppera. Tyckte att jag kunde ta Joori så kunde mamma ta Grandeur så skulle de få sträcka ut, kolla om Joori kan få fram fullblodet i sig ;) Men mamma var inte helt med på den idén :P 

Det är nu typ bestämt vilket datum Joori ska få komma hem! Tycker lite synd om den kompis han har i hagen nu docknär han flyttar, dem kommer väldigt bra överrens :/ Men men, Joori och Grandeur ska ju bli nya bästisar :D (enligt mig iaf :P) 

Men nu ska jag kolla lite på 1D videos samt Ghost Adventures, kanske lite nya Greys oxå! :) Hare gött :* 

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards