rowdie

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Emelie - 9 maj 2013 23:40

Vill också bara säga grattis till världens bästa Malin som blir 17 idag! I 6-7 år har vi känt varandra, och det är verkligen en speciell vänskap, det suger att du bor så långt bort men ska bli kul när du flyttar till Uppsala! 
Alla minnen vi har tillsammans, pressbyrån, Vaxholm, båten, hos dig, hos mig, alla bråk osv, allt har varit värt det! Till och med de gångerna någon av oss fått åka akut till sjukhuset för att vi klantat oss (ja, det har hänt mer än en gång xd) trots alla bråk och distansen mellan oss så är du fortfarande en av mina bästavänner, och jag älskar dig något enormt! <3 Hoppas du har det bra utomlands, skitunge<3 

Av Emelie - 9 maj 2013 23:36

Jag har absolut inte glömt att jag lovat ett inlägg om konserten! Men min dator har damp och vill kunna visa lite bilder osv och den går inte med på det, och vill skriva ett långt inlägg tillsammans med bilderna sedan, men kan ju säga att det var den bästa och roligaste kvällen i mitt liv. Var 2-3 meter ifrån dem, jag kan dö lycklig typ <3 eller nja, först måste jag träffa dem! ;) Nejmen det var en obeskrivlig känsla, lovar att det kommer ett inlägg om allt så fort som möjligt! 

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards