rowdie

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Emelie - 21 augusti 2012 13:54

Tja   


Sista dagen av frihet, spenderas ensam i mitt lilla rum, eftersom det är grymt tråkigt väder    Aja, ska iallafall åka å rida med Linnea sen, då kanske jag blir lite piggare    Och jag är så sugen på sötsaker så jag vet inte vad :3 Men har inget gott hemma, och eftersom man tänkte köra så att man kan gå i bikini nästa sommar utan att hålla för magen så är det väl bara att stå ut antar jag   

Juste, här kommer två bilder på skjortan som jag fick hem förra veckan  

 

 

Så ser den ut ^^ riktigt nice !    den är från nelly.com, lite mycket pengar för den egentligen men värt det    


Men nu ska jag käka lunch (sallad xD) och kolla på någon bra film eller något   

Puss   


//Rowdie


Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards