rowdie

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Emelie - 11 september 2012 10:41

Hej ^^


Ja, nu kommer äntligen ett inlägg    Nejmen mitt internet har varit stört, as segt så har fått damputbrott på det osv xD Men iallafall, min nya klass verkar väl helt ok..^^ 

Förra helgen fick vi "finbesök" ^^ Nejmen några kompisar från Vaxholm kom upp, sådär typ as nice    träffas inte så ofta så    Aja, skönt att det finns människor man kan berätta absolut allt för   (förstå min  rätt xD det finns folk här uppe jag också kan berätta för  ) men det är inte många man kan berätta allt för utan att skämmas    


Annars händer inte så mycket, eller jo hästen ska flytta, eller snarare så ska vi flytta hästen till ett annat stall då det vi står i tydligen ska lägga ner eller nåt x) Men men, flyttar inte så långt och vi hade diskuterat det innan osv så det känns bara bra   

Annars så är man sjuk    mådde dåligt igår också, men var tvungen att gå till skolan då jag skulle färga håret efter    Är nöjd med färgningen iaf    (blekte bara). Men idag fick man stanna hemma...tänkte att jag skulle sova ut lite så jag kanske fick lite enrgi, men nope, vaknade 8.15 och kunde inte somna om..livet leker ( in my dreams...)


Nej, nu måste jag nog springa å göra kaffe, te elelr äta glass, för nu börjar brännan i halsen li för mycket!


Puss 


//Rowdie

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards