rowdie

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Emelie - 4 februari 2013 18:00

Vill bara skriva detta till en person, du vet själv vem du är.

Kom ihåg att du är stark, och att gå och prata med någon är inte en svaghet, jag skulle se det som en styrka att våga släppa ut sina känslor. Många ser på oss som går/gick till kuratorer att vi har något fel eller att vi helt enkelt är svaga, men jag tycker vi är starkare än dem som säger att vi är svaga. Vi pratar ut om våra känslor, vi öppnar oss för att kunna göra problemen bättre.

Så somsagt, se inte detta du gör som en svaghet, se det som en styrka, för du är tillräckligt stark för att försöka göra något åt ditt problem, istället för att t.ex supa sig full så man glömmer allt. Det finns såklart andra bra metoder som inte innehåller en kurator/psykolog, men man måste hitta det som är bättre för en själv.

Somsagt, du vet vem du är.



Av Emelie - 4 februari 2013 14:35

Sitter hos frisören nu då, ska äntligen bli ljusare igen somsagt ;)
Nejmen skrev egentligen detta inlägg för att säga lite kort att jag hade världens bästa eftermiddag med 3 sköna brudar från klassen, ni äger <3

Av Emelie - 4 februari 2013 10:06

F*ck, it´s monday..again :< usch, måndagar suger verkligen -.-' min måndag började inte så bra heller när jag märkte att hälften av mitt smink var slut, så ser verkligen ut som skit idag -.-' 

Måndagar betyder tråkiga lektioner, tråkig spanska (döda mig) och sen är det så sjukt långt till fredag -.-' VILL HA HELG! Aja, det är ju lov om 3 veckor iaf, skönt det :P 


Hade en riktigt nice helg iaf, var först hos Michelle som man inte träffar så ofta, det var riktigt nice :) Kollade bland annat på Hypnotisören, kan ju bara säga att boken var mycket bättre än filmen! Sen åkte man hem en snabbis på lördagen, var tvungen att plugga och duscha och packa om, innan man åkte hem till Linnea :) Haha vi kollade typ 10 min på melodifestivalen, shit vad dåligt det är :< Det bästa var Danny och Gina när dem sjöng, sägdet det något?

Söndagen spenderades med släkten då vi firade min kusin, det var trevligt, träffar ju inte dem så ofta :P Sen när man kom hem blev det att vara lite onyttig, kolla på Greys Anatomy och Ghost Adventures ;)


Idag blire att dra ner till frisören och färga håret (på tiden) så det ska bli riktigt skönt, vill bli av med det röda NU ^^ Är lite rädd att hon ska klippa av håret nu när det äntligens syns att det blivit lite längre, men men, det växer väl ut igen antar jag ;)


Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards