rowdie

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Emelie - 11 februari 2013 13:37

Har haft en riktigt upptagen helg, därav har jag inte skrivit något :P Var hos Josephine och Ellie, det var väldigt trevligt, men det var väldigt längesedan jag var sååå onyttig..det var bland annat glass, massa Twix, 3 chips påsar, en godispåse och milkshake (stavning) :P Men ja, ibland får man väl vara grymt onyttig :P läs mer på http://www.jojawestern.blogg.se eller http://www.twinsistersbitch.blogg.se :) 

Sen fick även Harry träffa en av deras hundar, de hae riktigt kul! Det var kul att se Harry leka med en annan hund, det är inte så ofta tyvärr :/ 

Sen igår så var man och hälsade på sin bror och hans familj, det var riktigt trevligt men var så sjuuukt trött så var inte så social xD Nästa gång man träffar dem kommer det förhoppningsvis vara en till familjemedlem med då Marie är höggravid :) 


Och vi ska köpa större TV :) Äntligen! Nejmen den gick sönder igår, och jag hade bara ett krav på den nya teven, MINST en 50 tums teve ;) Hoppas på att mamma kör på det också ;) 


Hare gött :*

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards