rowdie

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Emelie - 7 februari 2013 18:14

Yes, hade skrivit ett heeelt as långt och bra inlägg häromdagen, och vad händer då? Jo, skoldatorn krashar -.-' tur man att har den från bror oxå, annars hade jag fått damp. Men det är tydligen inte bara min skoladator som dampar, flera jag känner har lämnat in sina. Bra där skolan? 

Men iaf, red i tisdags och det gick j*vligt bra! :) Riktigt kul, koncentrerede mig mest på att få honom mjuk, körde lite lösgörande och lite saker som kallas öppna och sluta, tror dock inte att alla som läser min blogg förstår xD Men han kändes väldigt fin, känns skönt att det börjar gå bättre nu :) Men nu var jag själv också, jag jag tror att alla vi som rider kan enas om att det alltid går bäst när ingen kollar på? (lite tråkigt ibland, man vill ju att det ska gå så bra också när någon faktiskt kollar :P) men man får väl vara glad för det lilla man får ;)


Idag var jag iallafall ledig p.g.a olika anledningar, så sov typ heeeeela dagen, var as skönt, men nu måste man sätta sig och plugga lite matte, vill bara slita sönder boken just nu xD 


 

En gammal bild jag tog och sedan fixat om lite, den är typ snart ett år gammal men men, helt ok ;) 

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards