rowdie

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Emelie - 16 december 2012 18:21

Yes, har haft en riktigt nice helg :) Eller ja, idag hade jag världens mensvärk, höll på att spy, men det kan vi skippa att prata om ;) Igår så kollade jag å Michelle å hennes familj på massa film, åt glass, och pratade som vanligt, var väldigt nice och avslappnat å skönt. Saknar det, borde göras oftare! :* Älskar dig :* 


Idag har man kollat runt lite i Norrtälje på julklappar, pappa fick hämta mig i Rimbo då jag lyckades missa bussen (yay för mig -.-') men men, så kan det gå xD Därav svarade jag inte på ditt sms Michelle, jag var lite piss off på bussen xD

OCH NU ÄR DET BARA 4 DAGAR KVAR I SKOOOOLAN!! Åå vad skönt, har inget mer att plugga på, skööönt! Kan bara åka hem efter skolan och slippa vara stressad, det var längesedan jag kände så! 


Ikväll ska jag bara chilla med Greys, Taylor Swift och 1D ^^ awesome ;)

Puss

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards