rowdie

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Emelie - 17 december 2012 19:22

Yes, nu har jag slagit in mina 3 och enda julklappar som jag fixat xD Aja, har typ bara 2 till så det är ingen fara ändå ;) 

Tycker att det är lite tråkigt att vi inte ska ha nån speciell vecka i skolan, det är ju endå sista x) ja jag är lat och orkar inte jobba sista veckan xD Men ska iaf få träffa Josephines plutt på tordsdag (äntligen efter många om och men) så det ska bli kul, och på fredag ska man packa innan vi somsagt drar på lördag ;)

nejmen nu känner jag att detta blev ett utdraget inlägg så jag ska nog sluta nu xD 


Puss

Av Emelie - 17 december 2012 13:16

Haha såg nyss att någon skickat en fråga som skulle ha varit från min mamma, men asså ja, tyvärr går jag inte på det ;) 

Rät chill dag idag, ska fixa lite julklapper efter skolan, kanske springa förbi och låna en bok på bibblan om den finns där (ääälska böcker!) 

Ska bli så nice på lördag, då darar vi till fjällen :D älskar verkligen att åka skidor, det är verkligen den roligaste sporten jag vet efter ridning :) Älskar det! Bilresan kommer väl bli sådär, men men, man får stå ut :)


Puss

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards