rowdie

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Emelie - 20 december 2012 18:02

Yeees, idag var man först i skolan, kollade på någon skitfilm, innan det var någon aulagrejs, sen sprang man ner och köpte en julklapp och hjälpte Linnea att välja något, sen åkte jag med Jossan och Ellie ut till deras stall! :) Riktigt kul, Ellie rider ju "vanlig" dressyr, medan Jossan rider western, och jag tror aldrig jag har prövat någor roligare xD Men det tog ett tag innan jag vågade göra en "slidestopp" eller vad dem nu heter, men vi filmade massa så film kommer! :) Ellie måste bara lägga ut dem först så jag kan sno dem från fb ;)

Men lite bilder har jag! :)

 

Haha detta sysslade vi bland annat med ;)

 

Kraaamis <3

 

Den här lilla var ju bara bedårande, lilla Bamse <3

 

Med betoning på "lilla" ;)


Och om jag nu får en systemkamera som jag önskar mig, ska det även bli sånna här fina bilder med min plutt :) 

Puss

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards