rowdie

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Emelie - 21 december 2012 18:04

Vill bara säga förlåt till min älskling som jag kunde ha varit snällare mot idag, borde inte ha blivit sur, nu kommer jag inte träffa dig på ett tag och har så j*vla dåligt samvete över att jag åkte ifrån dig sur och utan ett hejdå..ska be mamma å pappa om vi kan svänga förbi dig imorgon, så jag kan få säga ett riktigt hejdå. Jag älskar dig mitt hjärta. Blev bara så sur över att du inte gjorde som jag ville, men jag älskar dig mest.


Jag snackade om hästen för er som inte fattade. 

Av Emelie - 21 december 2012 12:58

Såå, här är dem xD Den först la jag upp endast för att det gick liite snabbare där, dock failade jag och ramlade lite framåt xDD Aja, det kan ju inte så bra alla gånger xDD Och stiglädren var på det nedersta hålet, men josephine har ju lite kortare ben än mig xD Och ignorera våra röster som låter lagom mupp (Y) haha det sprutar ju inte riktigt sand runt benen, men det var ju ändå första gången, nästa gång då jäklar! ;) 



 

Här gick det lite bättre xD 


 
 

Av Emelie - 21 december 2012 12:52

Hoooooppla (eller nåt) men nu har man slagit in alla paket :) Utom et dårå, ska slå in det ikväll ;) Mina föräldrar ska inte få så mycket denna jul (de valde det själva) så det blev inte så mycket i år ;)


Haha och nu har jag en film från när jag slidestoppar xD Haha första gången somsagt, det går inte så fort, men shit vad nervös jag var xDD Ska lägga upp dem strax, ska bara hitta hur man gör först ;)


Puss


Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards