rowdie

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Emelie - 17 maj 2012 19:41

Hejsan alla glada !^^


Tänkte skriva ett inlägg tidigare, men pga olika saker blev det ej så xD 

Men men, idag har varit rätt slappt, var skönt att få sova "länge"    Men sedan åkte man ut till stallet och hoppade lite med Grandeur, vilket gick väldigt bra ^^ Det kommer bli mer hoppning i framtiden, känns skönt !    Dock blev det inte så högt, ca 80 cm, var själv och orkade inte hoppa av hela tiden    Och jag anser inte att man måste hoppa högt hela tiden (även om det är kul  ), det roligaste är när min plutt hoppar så fint som han faktiskt kan ^^ 


Imorgon ska man först kolla på sista avsnittet av Greys Anatomy (!) innan man ska göra sig klar för att åka ner till Anna och hennes son Nils då hon ska ha inflyttningsfest/födelsedagsfest    Ska bli skönt att komma bort från Norrtälje!!!!!!


Hoppas ni också haft en bra dag !   


Puss 


//Rowdie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards