rowdie

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Emelie - 22 maj 2012 19:10

Tjenare ! 

Igår var man i Täby och köpte balkläning dårå    Det kanske kommer en liten bild på den sedan    Haha nejmen det var den första jag prövade, prövade den först för trodde inte att jag ville ha den, men det ville jag tydligen!   


Haha och det var inte min dag idag...först glömde man plattången som Michelle ville låna imorse, och sedan glömde man tydligen också plånboken   sedan skulle jag ta moppen från stallet så hade nycklarna i jackan som jag la i min väska. Min mamma kom sedan och hämtade väskan eftersom den inte får plats i moppen, och såklart låg nycklarna kvar    Och de är i båten och fixar, men fick skjuts hem av snälla Cia !   


Men iallafall, en rolig sak idag när var vi red ut, Jag, Cia, Eva-Mia och Jonas    Jag och Eva-Mia ville rejsa lite över en stooooor äng, så Cia och Jonas red hem medans vi först galopperade bortåt från stallet, då gick det inte så fort. Haha men hemåt däremot, shit alltså :3 haha min lilla 22 åriga häst kan verkligen sträcka ut alltså ! Svårt att förklara känslan om man inte var där själv, men sådär fort har det nog aldrig gått förut xD tror Grandeur och Zinzano tyckte det var bara kul   


Hoppas ni inte haft samma otur som mig idag förutom den härliga ridturen dårå!


Puss


//Rowdie 


bild på mig, Grandeur och min sööööta brorsdotter Sonja :)   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards