rowdie

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Emelie - 18 maj 2012 14:02

Tjenare !


Jag kom på att jag vill tipsa om 4 vääldigt bra böcker ! :) De heter; Eragon, Den äldste, Brisingr och Arvtagaren. :) De är några av de bästa böckerna jga har läst ! Gillar du fantasy fast inte överdriven fantasy, action, ej långtråkiga böcker, kärlek osv, så är detta böckerna för dig ! De har allt, verkligen allt ! :) Dock ska man nog ha "läsvana" osv, det kan förkomma konstiga ord och har man inte så stor läsvana kan det vara lite svårt att hänga med ;) Men somsagt, köp dem, läs dem, älska dem !


Puss


//Rowdie


 

Av Emelie - 18 maj 2012 11:17

Hejsan!


Nu när jag suttit och bölat till sista avsnittet av Greys Anatomy så tänkte jag skirva ett inlägg   

Sååå sorgligt verkligen...ska inte säga vem som dog, men det var något av det sorgligaste jag har sett...en av mina favoritkaraktärer..    Men men...nu är det bara att vänta till september, som jag hoppar kommer snart ! 


Men snart ska man väl börja packa å duscha, så vi hörs ! ^^


Puss


//Rowdie


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards