rowdie

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Emelie - 30 maj 2012 22:18

Jaa här kommer mina bilder ^^ eller ja, några av dem ^^ 


 

Haha min och Michelles paj efter den hade tinat xD 

Haha ^^

Haha Michelle smygfotade mig lite...xD


Tänker inte ens skriva "kopiera inte mina bilder", bara omoget att göra det om man inte frågar först !


Puss !


//Rowdie   

Av Emelie - 30 maj 2012 18:38

Hejsan !


Idag var man med Michelle + en massa andra (?) till Grisslehamn. Vi hade kulturdagar så vi skulle dit och fota    Det var sjuuukt najjs, dock kunde det ha fått vara lite varmare x) Haha sedan köpte jag och Michelle en hallon och björnbärspaj som vi tyckte skulle bli skitgott, men det tog ett tag innan den tinade eftersom den var djupfryst :3 Haha men sedan var den god !  


Men ska redigera några bilder, sedan kommer de ut på bloggen !


Puss


//Rowdie 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards