rowdie

Alla inlägg den 8 oktober 2012

---

Av Emelie - 8 oktober 2012 19:24

Nu så, lite failad, men vafan, tredje gången jag försökte med designen ;) Ville göra något som visar vad jag tycker om (band annat) och jaa..där har ni det ^^

Av Emelie - 8 oktober 2012 18:44

Tjo ^^


Haha mobba inte fina designen ;) slängde ihop det lite snabbt bara, ska göra en bättre sen    Lyckades äntligen hitta ett redigeringsprogram som jag förstår mig på   

Annars händer inte mycket i livet, väldigt mycket av min tid går till skolan och träningen, måste lära mig att priotera bättre    Eller ja, skolan är ju bra, men idag var jag så trött att jag somnade på pappas jobb   *bara sådär lagom pinsamt* xD Så inget gym idag inte! Åkte itsället hem och (förvånad?) gjorde ett skolarbete på svenskan    Ska redovia om en bok, har egentligen inte läst ut den men vafan, vet hur den slutar iaf    (sagan om ringen ^^) Sen har vi sjukt mycket spanska läxor också, skojar inte när jag säger att vi hade ca 60-65 glosor som vi skulle lära oss från måndagen-tisdagen..helt sjukt, en dag, vafan, vi är inga superungar direkt..-.-' Men men, bara att gilla läget   

Nejmen det känns som att det komemr bli lite mer inlägg nu när skolan börjar, har något att skriva om   


Och måste säga, att min vän Malin och hennes kille är det sötaste jag har sett. Så. Var tvungen att skriva det! 


Puss


//Rowdie


Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards