rowdie

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Emelie - 11 oktober 2012 21:29

Tjolahoppppp ^^


Fråga inte om rubriken, är så dålig på sånt   

Shit vad mycket det är i skolan just nu    Failade totalt på mitt första matteprov, och eftersom jag ska bort när alla andra ska göra nästa prov, så ska jag göra prov nummer 2 mycket tidigare, + ett omprov dårå..   shit, jag kommer bestå av matte de närmaste dagarna xD Men men, får väl skylla mig själv, kunde säkert ha pluggat mer till det första provet (trots att det kändes som att jag sov med matteboken) 


En sak jag måste klaga på när det gäller de datorer vi fått från skolan, är att sparar man ett arbete hemma så är det borta sen när man startar datorn i skolan?    Och det är inte att jag glömt spara, för det har hänt med flera i klassen :S vad är det för konstigt skit lixom..?    Aja, man får väl skriva allt arbete skriftligt ist, trots att det var meningen att vi skulle ha datorerna till att plugga/skriva arbeten på   

Red lektion igår, det gick verkligen super    Dock så har jag ont lite överallt idag, men det är smällar man få ta     Det visar ju bara att det var nyttigt    Har oxå ett blåmärke på insidan av knäet, (som gör sjukt ont!), men det fick jag när jag sprang in i en kille på idotten xD 


Hoppas det är bra med er alla!    (och ja, jag ville skriva med ett annat teckensnitt idag xD)

Puss


//Rowdie

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards