rowdie

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Emelie - 23 oktober 2012 18:09

Tjo tjo! 


Jo, jag är så sjukt uppbokad på lovet så jag vet inte vad xD ska vara med Malin, Josephine, Linnea, och Michelle, samtidigt som jag inte är ledig alla dagar i veckan och måste plugga vissa dagar..-.-' men iallafall, hoppas ni läser detta, för såhär planerar jag: ^^

Lördag-plugg

Söndag- Malin

Måndag- följa med Josephine till stallet.

Tisdag-uppbokad.

Sen, ons-lör så är jag helt ledig, och där tänkte jag hinna träffa både Michelle å Linnea (separat dårå), om det skulle funka att ni delar på mig dem dagarna??? Snälla säg att det gör det, annars kraschar allt xDD Nejmen annars får vi lösa det på något annat sätt, men såhär skulle funka bäst för mig iaf xD 

Nej för har så mycket plugg på lovet eftersom jag är ledig 2 veckor efter lovet, så ja, bara att gilla läget xD


Igår var vi på något tråkigt museem, det var såfär lagom kul..hade mest kul på donken efteråt ;) Nejmen sen hade man utvecklingssamtal, vilket gick väl rätt bra, satt dock där i mer än en timme...-.-' lite segt, men aja ;)


Och eftersom Linnea tjatar om att jag inte skrivit något om henne så får jag väl göra det ;) Jo vi ska till fjällen över jul tsm, vilket ska bli väldigt nice, hela kroppen längtar så fort jag ser en skistar reklam ;D

Och imorn får man hem Taylor Swifts nya skiva :D fett nice ;D får dock hem 1D:s nya skiva och Greys Anatomy säsong 8 när jag inte är hemma, vilket känns lite..surt xD hade gärna haft dem innan ;) 


Puss 


//Rowdie

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards