rowdie

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Emelie - 28 oktober 2012 23:30

Tjooo^^


Yes, idag fick man träffa bästa Malin som jag inte träffat på typ...ja, huuuur lång tid som helst ;) Hon bor iallafall i Eskilstuna, men vi lärde känna varandra för ca 6 år sedan när hon bodde i Norrtälje, så hon är en av mina närmaste som jag känt längst. Alltid kul att ses, vi har alltid lika kul känns det som x) sen att vi blev döva p.g.a en snubbe som satt bakom oss på läktaren (vi kollade på ishokey då hennes kille är domare och dömde matchen) men vafan, smällar man får ta ;) 

Annars har dagen rullat på, för det är väl typ det enda jag har gjort idag ;) Myste lite med pollen när vi åkte förbi stallet oxå, inte ofta han är på så myshumör som han var idag :P Alltid kul :) 


Imorn ska jag ägna hela dagen åt en enda sak, jo plugg ;) Lite historia osv, måste göras ^^ Sens ka jag passa på att soooova, haha det  måste verkligen vara en av sakerna som jag älskar mest i hela världen xD Älskar att krypa ner under täcket när man precis bytt till rena lakan, att känna doften av tvättmedel osv..(nej jag sa aldrig att jag var normal) ;)


Och förlåt alla, känner verkligen att jag måste bli bätte på att kommentera mina vänners bloggar x) men brukar inte kommentera om inte folk kommenterar tillbaka, men får försöka bli bättre på det om andra oxå blir det (Y) 

Och märkte oxå att gifsen (eller hur de nu stavas) kan få lite damp i förra inlägget, det är allstå meningen att bilderna ska röra på sig, man kan få vänta en stund ibland ;)

 

Haha gamla tider Malin.....riktigt gamla tider ;) 


//Rowdie


Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards