rowdie

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Emelie - 27 oktober 2012 18:00

Tjo ^^


Haha vaknade vid 13.20 idag, känns som att jag var rätt trött och sovit lite för lite under dessa veckor sen skolan började xD för gick inte och la mig så sent heller, typ vid halv 2 eller nåt :O så aa, räknade ut att jag sova i ca 11 timmar (Y) As skönt, men är jävligt seg just nu och kommer få damp ryck ikväll och vara helt hyper (Y) aja, så kan det gå ;) 

Och sorry till er som har messat underd agen som jag inte svarat på, har inte vart på sms humör eller social humör överhuvudtaget :< 

Haha och mitt liv kunde ha varit värre, har Ben å Jerrys å Nutella tills ikväll, samt en 1D film till..(kollade på en igår), ja somsagt, det kunde ha varit värre ;)

Har inget vettigt att skriva om egentligen, så tänkte väl lägga ut några roliga/gulliga saker istället ;)


 

 

 

 

 

 




Och min personliga favorit:


 



Haha man måste nästa kolla på videon för att förstå varför den sista är så rolig..så kolla in det! ;) 

Från 3.19-3.26 ;) älskar Harrys skratt, fråga inte vrf ;) Eller jo,det kan ju vara för att det är bedårande *__* 


//Rowdie


Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards