rowdie

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Emelie - 3 mars 2013 21:45

Rätt chill dag, pluggade lite först, var sedan på möte, sen i stallet och sen har man pluggat lite till :P Har prov imorgon, men fattar knappt vad jag har prov på, så det kommer väl gå åt helvete (Y) kul lixom, men men, finns inte mycket man kan göra när läraren inte förklarar så att man förstår (trots att man frågat om 200 gånger). 

Haha kollade på lite videos från när Jedward var i Stockholm och träffade fans, kände också att jag inte hade sagt nej till att vara där faktiskt :P 

Men usch ja, skola imorn somsagt. Har haft ont i magen hela dagen över den tanken, men men, man får väl stå ut. Känner verkligen att jag längtar tillbaka till roslags, tyckte verkligen om dem lärarna och hela skolan i sig, det stod ju till och med i tidningen att forstätter Roden att ha lärare som dem har nu, kommer dem behöva lägga ner. Lyckat där! 



Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards