rowdie

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Emelie - 24 mars 2013 13:02

Ett litet inlägg bara till folk som tror att de känner mig efter att ha pratat med mig men aldrig umgåtts privat, tänk om. Ni känner inte mig, ni vet inte vem jag är eller vart jag kommer ifrån, vad mina rädslor är eller vad mina största drömmar är. 

Ni vet inte hur jag fungerar, ni vet inte vad mina största brister och vad mina bästa kvalitéer är, ni känner helt enkelt inte mig. Men jag blir trött på att folk dömmer mig utan att känna mig, utan att veta att jag faktiskt är en schysst människa- om du förtjänar det. Jag är trevlig mot de flesta, men det finns några jag abslout inte klarar av. Jag klarar inte av folk som dömmer, jag klarar inte av översexuella människor, jag tål inte människor som sprider rykten eller snackar skit. Tack å lov lever jag idag inte med så många sånna runt mig, som jag gjorde förut. Hur jobbigt det än var, fick jag rensa ur de människorna ur mitt liv. Och i slutändan, är jag nöjd. Jag kommer bli en så mycket bättre människa än de som snackar skit och tror att de känner mig för att de sett mig/pratat med mig någon gång i skolan, jag kommer lyckas bättre i livet än dem som ägnar sin tid att snacka om mig än att lägga den energin på skolan.

Jag ska inte säga att jag inte tar åt mig av skitsnack, vem gör inte det? Alla kan säga att de aldrig tar åt sig, men det är omöjligt att inte göra det. Även om det inte tar åt sig direkt, tänker man på det efteråt och undrar, "är det så jag ser ut i andras ögon?".

Till alla skitsnackandeoch dömmande människor där ute, i mina ögon är ni det mest patetiska som finns. Det finns inte mycket lägre människor än er, därav umgås jag inte med er. Alls. Och nu pratar jag överhuvudtaget, inte bara utanför skolan. Nu pratar jag överallt. Jag tål verkligen inte sånna som er, sånna som tror att de är bättre än alla andra, men vad tror ni att folk egentligen tycker om de som snackar skit? Tror ni att ni får respekt? Tvärt om, ni har förlorat iaf min, och den är inte lätt att få tillbaka. 


Haha nu vet jag iof vilka som läser min blogg och tror inte att det finns några där som snackar skit om mig, men jag behövde verkligen få skriva av mig xD 

Och så kanske jag ska säga respekt till alla som inte drar igång massa skitsnack om folk ni inte känner, de är dem människorna som är männsklighetens framtid, för ärligt talat, hur kul vore det om alla snackade skit om varandra om 20 år? ;) 

 

Av Emelie - 24 mars 2013 11:07

Om appen funkar som jag vill så ska ni kunna se 3 lite mörka bilder på Joori från första provridningen, ha överseende med att det var första gången och väldigt halt på ridbanan så stackarn var nevös hela tiden :/ det gick bättre andra gången i ridhuset, men har bara långa filmer från det, inga bilder :<
Men längtar iaf tills vi får hämta honom, det första jag tänkte på imorse när jag vaknade var på hur lycklig jag är!!


Idag blir det att städa rummet lite innan min bror och hans familj kommer upp för att fira mamma :) tååååårta ;D

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards