rowdie

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Emelie - 23 mars 2013 18:39

Idag trodde jag att det skulle bli en rätt tråkig dag, skulle egentligen bara ligga hemma och göra absolut ingenting, men sen kom mamma och frågade om vi inte skulle åka till Hööks och fixa lite nya saker till Joori, och det var jag såklart 110% taggad på :D (försökte skriva ett inlägg på vägen dit i bilen, men allt bara dampade så fick skita i det xd) 

Men gick först in på Hööks iaf, kollade lite, kollade priser innan vi sedan gick in till Horze där vi köpte lite borstar, en sån där väska som man har borstar i (ryktpåse kanske det kallas?;)), ett träns, ett schabrak, en grej med flera krokar som ska hänga utanför boxen, samt lite vitaminer ;) Sen gick vi tillbaka till Hööks och fixade en lädergrimma, lite flera borstar, hinkar samt benskydd :)

Provade också lite saker som jag önskar mig, för att se storlek och så :) 


Sen åkte vi till stallet, mamma mockade osv medan jag red ut på Grandeur, barbacka idag igen (körde på det igår också), allrid varmt och mysigt :) Och eftersom vi bara får skritta just nu med honom så passar jag på ;) 


Måste lägga upp några söta bilder, typ dog när jag såg dem *.*

     

Alltså kolla lixom?!! 

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards