rowdie

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Emelie - 22 mars 2013 19:08

Flyger på moln just nu :D Smsade mamma idag och frågade om hon hade hört något med försäkringsbolaget om hur mycket Joori var försäkrad för, och så svarade hon och sa att hon och säljaren kommit överrens om priset 65.000 :D Är sååååå lycklig, på onsdag kommer han hem <3 (han var försäkrad för 60.000) så det var ett riktigt bra pris för den hästen med hans kvalitéer tyckte våran tränare :) 

Vi har funderat väldigt mycket fram och tillbaka, och även fast han hade en tumör (som bara var lokal, alltså hade den inte spridit sig alls och skulle den komma tillbaka skulle det antagligen vara på samma ställe) så kände vi att han var en väldigt trevlig och mysig häst, det var till och med att pappa tyckte om honom, och han tycker inte om hästar lätt :P Så vi bollade fram och tillbaka, och ja nu kommer han snart hem till oss :'D Längtar tills jag får träffa honom igen somsagt! :D 

Av Emelie - 22 mars 2013 08:15

Börjar med att säga att Johan Falk-Kodnamn Lisa var sjukt sevärd! Så jäkla bra, helt klart den bästa svenska filmen jag har sett, Joel Kinnaman kan det där med att göra liv i en roll. Sjukt bra, skulle gärna se den varje dag ;)

Sen var det skönt att träffa bästa Michelle igen, det verkligen suger att vi inte ses så ofta. Tack för att du alltid lyssnar och förstår mig, dömmer mig inte för mina misstag utan förlåter mig och går vidare, önskar jag vore mer som dig


Är i skolan tidigt idag, har tagit sovmorgon varje fredag de senaste veckorna nu, men idag ska jag faktiskt vara duktig och gå på extra matten eftersom jag inte jobbade så mycket förra mattelektionen då jag typ satt och sov xD 

Men tills den börjar ska youtube bli min nya bästavän, så hare gött ;) 

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards