rowdie

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Emelie - 11 mars 2013 13:43

 

Av Emelie - 11 mars 2013 13:36

Fick nyss tillbaka ett samhällsprov som jag inte tyckte gick bra alls, det kändes verkligen inte bra, och jag fick C. :O Lite otroligt, men kul :) 

Aja, måndag igen. Sådär lagom kul, men snart är det fredag igen antar jag ;) 

Igår var den bästa söndagen på länge. Satt och läste från klockan 10 till klockan 20.00 på kvällen, men en snabb dusch som paus. Läser spinnoffen vill Vampire Academy, Bloodlines heter den :P Så sjukt bra, älskar Adrian!

 

Nejmen man måste läsa böckerna för att fatta, har man inte läst "orginalserien" och spinnoffen, då har man missat något! Men det suger att fjärde delen inte kommer ut förrän i november, och jag har precis fått treje delen och kommer läsa ut den på någon dag :/ aja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)


På lunchen gjorde jag något av det som jag gillar bäst- kollade på One Direction videos. Harry är så vacker att det bokstavligen gör ont i mig!

 

 

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards