rowdie

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Emelie - 6 mars 2013 20:21

Eftersom jag inte har någon häst att rida på eftersom Grandeur är sjuk (lämnar det utanför bloggen), så var Linnea snäll och lånade ut Matcho till mig idag :D Hade inte ridit på över en vecka, började bli lite galen här (Y) Men det var kul, alltid roligt att hoppa upp på en ponny, det är ju lite annorlunda, men kul :) Och nyttigt! 


 

Här har vi en liten bild på honom ;) Han heter Gold Master, därav "guldponnyn" ;) + min hästs rumpa i bakrunden xD 


Nu ska jag bara chilla, är lite sur för kom på ett slarvfel jag gjorde på matteprovet :/ aja, får säga det till Bosse (matteläraren) imorn ;) Men ska läsa min underbara bok Bloodlines, och bara njuta av att vara HELT läxfri!!



Av Emelie - 6 mars 2013 14:41

Har nyss haft matteprov, gick faktiskt helt okej :O Bättre än vad jag trodde iaf, men aja, får se på fredag (tror jag) hur det gick :)


Jag måste klaga på en sak som jag tror att många finner irrterande- folk som klagar över sina tekniska prylar. Seriöst, hur orkar man klaga över t.ex en telefon som man nyss köpt/fått? Klarar inte av folk som hela tiden får nyaste prylarna och sedan klagar på dem -.-' Jävligt irriterande faktiskt, tänk på de som faktiskt har problem, typ de som hela tiden kämpar för sitt liv varje dag, jämfört med dem är era problem en fjärt i rymden -.-' Blir så trött på er bortskämda snorungar, väx upp förfan.


Så, nu har jag fått ut det ;) 

Presentation


Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men i denna blogg kommer du läsa om mig, mina hästar, mina vänner, min familj och One Direction ;) Och har en galen crush på Harry Styles, så ja honom kommer ni få läsa om vääldigt mycket ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards